كليه خدمات بازرگاني

كليه خدمات بازرگاني

كليه خدمات بازرگاني

۵۷ بازديد

خدمات بازرگاني
حمل و نقل بين المللي ، صادرات كالا، واردات كالا ، حمل بار هوايي ، حمل بار زميني ، چارتر كشتي ، خريد از چين ،حمل كانتينري ، حمل بار دريايي ، ترخيص كالا و غيره ... جزء خدماتي است كه شركت بازرگاني همراهان پيشرو تجارت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد .


براي صادرات كالا هزينه هايي وجود دارد كه هزينه هاي گمركي گفته مي شود و اين مبلغ شامل تخليه و بارگيري ، انبارداري ، اخذ مداركي از قبيل گواهي ترخيصيه و بهداشت و هزينه هاي THC و هندلينگ كالا مي باشد كه توسط شخص حقيقي و يا حقوقي اخذ مي گردد.


به كالاهايي كه در داخل كشور يا ساير كشورهاي خارجي ساخته و يا فراهم شده است و از راه تجاري به يك كشور ديگر وارد مي گردد واردات كالا گفته مي شود .


به انجام كليه تشريفات گمركي براي واردات كالا و يا صادرات كالا به گمركات كشور را ترخيص كالا گفته مي شود و شخصي كه اين كار را انجام مي دهد ترخيص كار گمرك مي گويند.


شركت بازرگاني همراهان پيشرو تجارت با بيش از 20 سال سابقه در امر حمل و نقل ، حمل بار هوايي ، حمل بار دريايي ، حمل كانتينري ، حمل بار فله قادر است تمام حمل بار مشتريان از صفر تا صد را برعهده بگيرد و با دقت هرچه تمام تر انجام دهد.

منبع : پيشرو تجارت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.